Breaking Dawn

04 januari 2011

Mitt sista inlägg innan Göteborg

Och gissa vem som hade 300 nya inlägg på bloglovin? Ingen mindre än jag...
Nej, förlåt, jag ska inte vara gnällig. Jag kommer hem till Göteborg på torsdag och då ska jag börja skriva ordentliga inlägg igen - om julklappar, bilder från Norrland, bokrecensioner osv.
Men det är ju faktiskt ett nytt år: 2011! Och vad är ett nyår utan ombyte? Här kommer några saker ni kan se fram emot på bloggen:
  • Noveller och dikter skrivna av mej - bland annat "vinnarnovellen" som jag vann med i höstas.
  • 1-årskalas i februari för bloggen - räkna med tips och tävlingar!
  • Utvärderingar av 2010:s böcker och händelser.
Ja, det var ju en lång lista...men jag lovar, det kommer mer.
Återigen - GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA LÄSARE! För er som undrar var i Norrland jag är så är det i Buddbyn, utanför Boden i Norrbotten, och i Örarna, utanför Luleå(Bensbyn-Persön-Brändön).

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att läsa din vinnarnovell :) Och annat också förstås :)

    SvaraRadera